zaterdag 28 december 2013

Het nieuwe jaar.

Het einde van het oude jaar is in zicht, maar tegelijkertijd ook een nieuw jaar, met nieuwe ideeën, kansen en mogelijkheden.

Het afgelopen jaar was er één met moeilijke en minder leuke dingen, maar ook een aantal hele leuke dingen, waarvan ik er een aantal de revue zal laten passeren.
In de salon verliep alles eigenlijk wel redelijk normaal, soms wat drukker, soms wat rustiger, maar ik weet uit ervaring dat dit altijd zo gaat en aan het eind van het jaar is het altijd nog weer goed gekomen. Het ging dus gewoon zijn gangetje.


In 2012 heb ik voor het eerst meegedraaid met de Super Opkikkerdagen en in 2013 heb ik maar liefst 5 keer mee mogen doen. Het is elke keer weer een groot feest om daar aanwezig te zijn en de gezinnen met een ziek kind een leuke dag te bezorgen. Graag wil ik de stichting een groot cadeau aanbieden en om hiervoor geld in te zamelen heb ik tijdens het jaarlijkse volleybaltoernooi van de Vijfde Verloting samen met de kinderen gehinkeld. Het was een groot succes! Ook ben ik begonnen met het inzamelen van oude mobiele telefoons, waar de stichting geld voor krijgt en hiermee weer een aantal gezinnen een leuke dag kan bezorgen. Telefoons zijn nog altijd welkom, stuur ze op, neem ze mee tijdens een bezoek aan de salon of gooi ze in de brievenbus, dan zal ik zorgen dat ze op de goede plaats terecht komen.



Een ander hoogtepunt is toch altijd weer de make-upworkshops voor kankerpatiënten van de stichting Look Good Feel Better. Dit jaar hadden we al weer ons vijfjarig jubileum. Ook hier altijd blije gezichten in een zware periode voor de deelneemsters.
Voor volgend jaar staan er weer 4 op de planning.


Daarnaast heb ik enkele cursussen gedaan over diverse zaken 'achter de schermen', waarbij ik weer de nodige inspiratie heb opgedaan om enkele nieuwe dingen op te gaan zetten. Deze blog is daar een onderdeel van en volgend jaar staat de vernieuwing van de website op de planning. Nog genoeg werk aan de winkel dus.

En wat er voor de rest nog op de planning staat? Dat hoor je nog wel van mij ;-).

Graag zou ik voor deze blog nog willen weten waar je interesse naar uit gaat en waar je nog graag iets over zou willen weten. Welk onderwerp zou je graag nog eens uitgediept willen hebben?
Graag lees ik je reactie, wensen, ideeën e.d.  hieronder in het commentaarveld.
Ken je anderen die net als jij dit soort vragen hebben? Deel deze blog met ze en laat hen ook vragen stellen.

Tot slot wens ik iedereen nog een goed uiteinde van het oude jaar en een goed, mooi en gezond 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten