zaterdag 26 oktober 2013

Een kast vol kleren en niets om aan te trekken?

Herkent u dit? U staat voor de kast en tja, wat zullen we nu weer eens aantrekken? Er hangt genoeg, maar dat ene bloesje past eigenlijk net weer niet bij die rok, een ander truitje was toch eigenlijk niet de goede kleur, u wordt er bleek van in het gezicht. En ik denk dat u er zelf nog vele voorbeelden van kunt bedenken als u staat te tobben voor de kast.

Met een kleur-, kleding- en stijladvies help ik u om een goede garderobe samen te stellen, waarmee u altijd de juiste kleuren heeft, het goede model truitje neemt of een rok draagt die bij uw figuur past.
Met behulp van gekleurde doeken ga ik eerst kijken welk type u bent (zomer, herfst, winter of lente) en laat ik u zien welke kleuren het beste bij u staan. Na afloop van de analyse krijgt u een kleurenwaaier mee welke u in de winkel kunt gebruiken bij het uitzoeken van de juiste kleding. 

Ook wordt er gekeken naar welk model kleding uw figuur het beste doen uitkomen. Moet de rok nu boven de knie of toch net eronder, neemt u een blouse met ronde kraag of moet deze juist recht zijn, draagt u ronde of hoekige oorbellen? Het zijn allemaal vragen waar u een antwoord op krijgt tijdens de analyse.
Als laatste krijgt u een make-upadvies, want ook hier zijn de kleuren en hoe het aangebracht wordt van belang bij uw uitstraling.
Herkent u bovenstaande "problemen" en heeft u er een goede oplossing voor gevonden? Graag hoor ik deze van u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten